16 March, 2006

مرز بین واقعیت و رویا خیلی باریکه ها.
امروز با ناراحتی از مامانم پرسیدم، یعنی به نظر شما ........؟
مامانم خیلی ساده فقط گفتن نه.
گفتم آخه خودتون گفتین!
مامانم با تعجب نگام کردن، پرسیدن من کی گفتم؟!
منم خیلی راحت بی خیال قضیه شدم، گفتم احتمالا خواب دیدم.
واقعا هم فقط می خواستم مطمئن بشم که خواب دیده بودم.
مکافاتی دارم منم با این خواب دیدنم!

از لارا فابیان هم 2-3 تا آهنگ دانلود کردم.
"I will love again"
از هر خواننده که می خوام آهنگ دانلود کنم، می بینم حداقل 1 آهنگ مشترکا با خانم لارا پازینی خونده. و الحق این خانم با هر کس خونده صداشو تحت الشعاع قرار داده. باریکلا لارای ناز و مهربون!

1 مشکل جدید هم به مشکلاتم اضافه شد. دارم فکر می کنم، من به کیا باید عیدی بدم؟ خوب بالاخره منم تا چند روز دیگه 21 سالم میشه.

1 comment:

Anonymous said...

why do you switch between persian & english frequently ?

fizi